منتدى منارة الاخلاق
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى منارة الاخلاق

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت متزوجيين 2010

كاتب الموضوعرسالة
توتااا
المدير العام
المدير العام
توتااا

نكت متزوجيين 2010 Empty
مُساهمةموضوع: نكت متزوجيين 2010   نكت متزوجيين 2010 I_icon_minitimeالخميس أبريل 08, 2010 5:18 pm

نكت متزوجين 2010

مرة واحد نازل من بيتة عمال بيصرخ ويزعق وبيقول ألحقوني يا عالم ألحقوني يا ناس حماتي هترمي نفسها من الشباك ألحقوني بالأسعاف ألحقوني يا عالم ففي واحد صحبة سمعة وهو جاي من على أول الشارع فقلة أية في ايه أنتا بتزعق ليه قام صحبنا قاله حماتي هترمي نفسها من الشباك قام رادد عليه صاحبه وقاله وأنتا ايه أللي مزعلك قام قاله الشباك مش عايز يفتح

--------

مره واحده بتقول لجوزها "تصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم جوازنا" قالها "هى لسه الكوابيس دى بتجيلك؟"

---------

واحد بيقول لمراته ... انا النهاردة عايز رومانسية فى البيت ... راحت الزوجة سألت امها : يعنى ايه رومانسية ؟؟ الام : مش عارفة بس احتياطى إنقعى الرز

---------

مره حماه عايزه تشوف جوز بناتها بيحبوها ولا لا فعملت اختبار مسكت الاولانى وقاليتله تعالى نروح مشوار وهى معاه عملت نفسها اتزحلقت ورجليها اتكسرت ام الراجل اخدها وجرى بيها على الدكتور تانى يوم الصبح لاقى عربيه بيجو وعليها ورقه مكتوب فيها "من حماتك" اخدت التانى عملت نفس الموضوع بس المراتى وقعت بجد راح سايبها وجرى وماتت، تانى يوم لاقى عربيه مرسيدس اودام البيت وكتوب عليها ورقه وكتوب عليها ورقه "هديه من حماااااااااااك"

---------

واحده بتقول لجوزها: تعالى ودينى المستشفى .. ماما هناك وعندها حالة تسمم ... راح جوزها رادد عليها : لازم عضت لسانها بالغلط ؟؟

--------

مرة واحد ماشى مع خطيبته واخر انسجام فقالها "عارفة اية هو الحب واية الجواز؟" قالته "لا" قالها: "الحب زى النجوم الجميلة اللى فى السماء" قالتله"طب والجواز؟" قالها:"دى البلاعة اللى واحنا بنبص على النجوم بنقع فيها.."

-------

وحده الدولاب عندها بيعمل صوت لما القطار بيعدى من جنبهم جابت نجار صلحو مرة و اتنين و تالت مرة قالتلو والله مانتا ماشى الا لما القطار يعدى و اشوفو هيتهز ولا لا .. شوية و جوزها جا و النجار من الخرعة استخبة فى الدولاب .... لما جوزها شافة قالو انت بتعمل اية هنا قالو النجار لو حلفتلك باية مش هتصدق انى مستنى القطار

قويه دى هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مع تحياتى
توتاااااااااا

[img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط][/img]

نكت متزوجيين 2010
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عبايات 2010